Trots gnistrande sol och ett blått hav som lockade lyckades vi hålla alla deltagare på plats i lokalen, som för övrigt heter Himlen. Under en hektisk eftermiddag tänkte ledning och anställda på Värderingsdata AB nytt kring sin egen verksamhet. Nya tjänster skulle lanseras och marknadskommunikationen skulle ta form.
Så här beskriver de sig själva:
Vår mission är att effektivisera våra kunders arbetsmetoder genom att tillhandahålla tillförlitlig och objektiv information genom våra olika tjänster som anpassas efter våra kunders olika behov. Bland våra kunder finns banker, finansbolag, fastighetsvärderingsföretag, fastighetsmäklare, fastighetskonsulter, fastighetsbolag m.fl.
Oj oj oj, tänker du. Så fyrkantiga tjänster, kan man vara kreativ kring det? Jo i alla fall om man heter Värderingsdata AB. Så mycket skratt var det länge sedan vi på Realize upplevde att en kund vågade sig på OCH samtidigt hålla tydligt fokus på allvaret och de idéer som kan gå att använda. Kanske ett mått på att vår idéprocess fungerar i de mest skiftande sammanhang.
Så här säger Värderingsdata själva om workshopen:
”Stort tack, vi tyckte alla att det blev mycket lyckat och en stor snackis senare på kvällen! Kan bara rekommendera er vidare.”
– Joakim Möller, Värderingsdata AB
Vi önskar dem lycka till på sin affärsutvecklingsresa och ser fram emot att på nytt få ta oss en en affärsutmaning inom deras bransch.